Better Than Words- INTRO, Our Story

 
 När allt var som värst i mitt liv kom han. Han räddade mig. Jag vet att det låter fånigt, men det är sanningen. Han räddade mig från demonerna i mitt huvud. 
Jag hade inga allvarliga problem, nej det var mer utav självkomplex. Han fick mig att känna mig vacker, han fick mig att må bra. Han fick mig att tro på kärlek igen. 
 
För några år sedan gav jag han ett löfte, ett löfte som jag än i dag hålle kvar vid. Jag tänker fullfölja det. Jag tänker göra det han ville att jag skulle göra. 
Jag lovade honom. Jag tänker inte svika honom nu. 
 
Därför har jag nu bestämmt mig för att skriva ned hela historien. Historien om natten som mötte dagen. Pojken som mötte flickan och stal hennes hjärta. 
 
Detta är historien om mig och Harry. Om hur vi kämpade. Hur vi överlevde när folket blev galna, när vi förlorade en och en annan vän.
Jag ska försöka förklara så nogrant som möjligt. Men jag kan lova er.. Att allt jag skriver är tusen gånger bättre i verkligheten. För detta är bara ord. Ord på ett papper som så många kommer läsa. 
 
"´Cuse everything is just words. Our story is Better Than Words" 
 

Better Than Words mina vänner. Detta är typ som ett litet intro. Jag ville göra denna novell något annorlunda från den andra som jag skrev. 
 
Och jag hoppas att ni kommer stanna kvar med mig. Att ni kommenterar massor av både bra kommentarer men också kommentarer med kretik. 
 
Hoppas ni kommer gilla novellen. 
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback