NI ÄR BÄST!

Okej som ni säkert ser har jag bytt blogg desgin...återigen. *Suck* haha. Men jag har inte gillat desginerna som jag har haft och de har fått mig att tappa bloggluset, konstigt nog. Så jag satt här om dagen och verkligen tog tag i detta och trixade med en ny desgin. Stort cred till personen som fixat grunden på desginen, ni hittar länken i menyn. I alla fall, jag satt också och tänkte på att jag inte tycker att personen som spelar Mindy inte riktigt passar hennes personlighet. Miranda Kerr är en av de snyggaste kvinnorna jag vet men jag kände att så som jag vill att Mindy ska vara så behöver jag en lite mer natural person. Därför får Emily Rudd stå för bilderna. Många av er känner säkert igen henne från den kända fanfictionen Dark
Och jag vet att många kanske tycker att jag far omkring och flänger med bloggen, men jag lovar er att från och nu, här och nu ska jag ta denna blogg på fullaste allvar. Jag vill jobba upp min statestik igen och jag vill verkligen komma långt med min blogg. Jag vill göra dett arbete med er och verkligen kunna säga till folk att jag har en av Sveriges största novell bloggar om One Direction. 
 
Och när jag har det, vilket jag vet att jag kommer att ha så kommer jag att ge er läsare så mycket beröm som det går, jag tänker ge äran åt er. För jag vet att det finns folk där som har funnits med mig ända sedan 2012. Och då skrev jag inte ens på denna blogg. Jag vill verkligen tacka er alla grymma läsare som verkligen står ut med mitt skrivande och min dåliga uppdatering, som det nu ska bli ändring på!! 
Jag gör det här för er, och för mig själv såklart. Jag älskar att skriva och jag är så galet galen i er som läser. 
NI ÄR BÄST!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har mejlat dig. Ska jag berätta hur jag ser ur och med mera frågade jag i mejlet. :) är uppkopplad på wi fi i Rom på hotellet :)

2014-05-29 @ 23:04:35
Postat av: Anonym

Blev anonym :( kram! :)

2014-05-29 @ 23:05:00
Postat av: Bella

Blev anonym igen :(

2014-05-29 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback