HAPPY NEW YEAR!!!

Gott nytt fett år mina fina läsare, det känns så konstigt att skriva "mina" hahah men ni är ju det, ni är världens bästa läsare! Jag kommer ihåg när jag satt dagar in och dagar ut och läste massor av olika noveller, jag hade den här drömmen att göra en egen novell och ha uppåt hundra läsare varje dag! :) Idag är jag båda! Hahah det är sjukt hur fort något kan förändras. 
Bloggen och NI var något av det bästa som hände året 2013! Bloggen och Konserten i Maj, bästa! 
Men det är nytt år och en ny start! 
Lily och Harry får hänga med ett tag till, kände att jag inte var klar där, vill verkligen göra klart denna! Handligen är bra, hoppas det är ok. Även designen och det är nytt, lite förvirrande nu i början, men ni ska veta att jag jobbar med det. 
Jag har redan gjort några förändringar, jag klippte av mitt långa fina hår, hade långt ner på ryggen, nu har jag lite längre än axlarna, gash!! Men jag känner på mig att detta kommer bli mitt år. Jag har prioterat så jag kommer ha bloggen och skolan bra. Jag kommer ha mer tid att skriva detta året, eller det är vad det ser ut som i alla fall. 
Jag hoppas ni alla har haft en underbar kväll! Första januari mina vänner, hur ska ni fira? Jag ska skriva nästa kapitel på novelle, så jädrans kul!!
Jag gillar er så jädra mycket, utan er skulle inte denna blogg funka, era kommentarer, era besöksrekord! Fyfan ni gjorde en stor del i mitt liv. 
Hoppas ni alla får ett bra 2014 :)))!! Nytt kapitel pvåväg mina vänner men kom igen bara för att det är 2014 kan ni väll kommentera en lite längre kommentar om vad ni tyckt om novellen och kapitlerna hittlils!
Love U all! kiss <3 :))
 
Plus mina vänner, har fixat en trailer, min första så skratta inte, hahaha! den suger men men...hahah nej men engelskan suger, aja. KOLLA!!!
 

Kommentarer
Postat av: neamah

hej jag har också gjort en trailer till denna novellen http://www.youtube.com/watch?v=wibbypoEycA
hoppas du gillar den

2014-01-01 @ 20:09:51
Postat av: neamah

hej jag har också gjort en trailer till denna novellen http://www.youtube.com/watch?v=wibbypoEycA
hoppas du gillar den

Svar: Tack fina du, det gör mig så glad. Att du tar dej tid till att göra en video om min novell.Jag vet hur svårt det är att göra och att det krävs mkt arbete. Tack fina du, kram ! :)
Sara Pettersson

2014-01-01 @ 20:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback