6 Mars "2014

Okej, jag har inte vart på topp på senaste tiden, jag har sovit max 4 timmar varje natt och är sedan i skolan varje dag. Jag har inte haft tid till att skriva, jag känner mig sjukt ledsen på det men det är bara så det har blivit..Jag kan inte säga mer än så. Jag känner att på sista tiden har jag inte haft någon inspiration eller något... Så därför har jag beastämmt mig för att pausa Another World här och nu. Jag kommer någon gång i framtiden att fortsätta skriva på den men just nu känner jag inte att det är det jag orkar/vill göra just nu. 
 
Då är frågan, ska jag fortsätta skriva eller ska jag låta bloggen stå stilla. Nej, jag har planerat lite på en annan novell, en novell som jag verkligen hoppas kommer funka bra. Som jag hoppas att jag kommer skriva ända till slutet. Jag ska lägga ned min tid, jag lovar. 
Och jag lovar att när jag har inspirationen till Another Wolrd så ska jag fortsätta på den. 
 
En del av er kanske blir sura, en del kanske blir glada att jag börjar skriva igen. Jag är ledsen att jag kanske gör er upprörda, men det är så här det kommer att vara nu. 
Jag måste just nu sätta mig sjäkv längst fram. 
 
Kom gärna med ideer på vad ni skulle vilja ha med i den nya novellen. kram =) 

Kommentarer
Postat av: bella

När kommer min Liam Oneshot? :) snälla svara på denna fråga. är inte arg :) förlåt att jag tjatar :)

Svar: Då jag nu börjar på en ny novell så har jag inte riktigt tid att skriva på en One Shot just nu, jag medelar på bloggen när jag har tid till det. :)
Sara Pettersson

2014-03-06 @ 21:33:27
Postat av: bella

okej :)

2014-03-07 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback