Lite Info

Hej sorry för att jag inte kom upp med information om novellen igår men jag somnade och sånt,hahah var så himla trött. Är trött nu med men ska inte gå o sova då jag har 2 prov att plugga till imorrn,ett matte och ett NO. Har även en engelska uppsats som ska börjas skriva imorrn,måste ha planeringen klar till det. Känner att det är ganska mycket pågång men jag lovar att jag ska föröska hinna skriva ikväll,ska i alla fall föröska kunna publicera informationen om novellen så att ni har lite att se fram i mot. :D 
Dela gärna novellen till era kompisar och sånt,alltid kul med fler folk som läser. Hoppas ni har en bra kväll en så länge. :) kram 

Kommentarer
Postat av: Elin

Har länkat dig nu! :)

Svar: Vad snällt ska länka dig också :) kram
Sara Pettersson

2013-11-13 @ 19:43:06 / URL: http://odstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback