13 Juni 2014- bästa dagen i hela mitt liv!♥

Frdag den 13 Juni stod jag återigen på Friends Arena och räknade ned minutrarna tills de fem killarna som betyder allt för mig skulle komma ut och kicka igång konserten. 
Jag har inte ord för att förklara hur jäkla fantastiskt allt var, jag kan inte ens smällta det nu och jag är nära till gråt så fort jag ser en bild eller video. Jag känner en tomhet, det känns så tomt i hjärtat. För när jag stod där och såg mina hjältar stå där på scen och göra det dom äslakr mest gjorde mig så lycklig,mina ögon svämmade över och jag fick svårt att andas. Att se hela sin värld så nära en, det är galet!
Hela dagen var helt jävla prekt rent ut sagt. 
Jag och mina kompisar hade VIP biljetter så vi fick gå före i köerna och likanade, vi fick gå in bakvägen och allt sånt. Vi fick mt och drinkar och det var helt häftigt. Vi träffade tre tjejer som vi hängde med samt en norsk tjej som var där helt ensam, alla var så underbara. 
 
Liam och Harry vinkade åt vårt håll när vi hoppade och vinkade, allt var så jävla perfekt och jag vill bara tillbaka!!
 
Jag ska föröska skriva ett längre inlägg när jag lugnar ned mig!! 
 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Bästa någonsin!:D Vill bara tillbaka!!:)

2014-06-16 @ 09:49:40 / URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback